Twoje trasy w telefonie i w serwisie

Zbliża się słoneczny weekend, pieczołowicie układasz trasę w naszym serwisie. Wybierasz najlepszy wariant, zapisujesz i… zastanawiasz się skąd wziąć tę trasę w aplikacji? Znajoma sytuacja?

Od dziś możemy pożegnać się z podwójnym układaniem tras i przeklejaniem linków. W najnowszej wersji aplikacji na Androida trasy zapisane w telefonie synchronizują się z tymi w serwisie www. I na odwrót. Automatycznie i bez wysiłku.

Co zmieniło się w aplikacji?

Przede wszystkim można się zalogować. I nawet trzeba, jeśli trasy mają się zsynchronizować. Cały proces może być przyspieszony dzięki logowaniu przez Facebook.

Logowanie w aplikacji Mapa turystyczna

Po zalogowaniu się trasy powinny się zsynchronizować. W zależności od systemu może się to stać po jakimś czasie. Można również samodzielnie zsynchronizować trasy, odświeżając widok na liście tras (gest przeciągnięcia ku dołowi).

Odświeżenie listy tras w aplikacji Mapa turystyczna

Co dalej?

Będziemy usprawniać funkcje związane z zarządzaniem trasami. Kilka najbliższych tematów to m.in.:

  • filtrowanie listy tras albo wyszukiwanie tras na liście,
  • synchronizacja tras nagranych; obecnie funkcja dotyczy tylko tras zapisanych (czyli tych zaplanowanych na mapie),
  • dodanie synchronizacji do aplikacji dla iOS,
  • większe zmiany w zarządzaniu trasami w serwisie www – to jest duży temat, ale powinien uprościć tę część serwisu, a jednocześnie uczynić ją bardziej funkcjonalną.

3 przemyślenia nt. „Twoje trasy w telefonie i w serwisie

  1. Brakuje tylko jednej opcji – możliwości nazywania trasy. Alternatywnie możliwości podejrzenia notatek w telefonie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *